Shaun T: Ako cvičiť pri bolestiach kĺbov

ČShaun T - Damn I'm goodasto sa ma ľudia pýtajú, ako cvičiť moje tréningy (Focus T25, Insanity, Insanity Asylum) pri bolestivých kolenách alobo iných kĺboch. Tu je niekoľko odporúčaní, ako si pomôcť a pri tom odcvičiť takmer všetko.

  1. Neskáčte. Miesto výskokov môžete striedavo dvíhať kolená.
  2. Pri drepoch nechoďte príliš nízko. Ostaňte niekde v polovici.
  3. Nebehajte. Miesto toho môžete opäť dvíhať kolená.
  4. Kľuky môžete robiť aj na kolenách.
  5. Pri angličákoch (burpee) a jeho variáciách do určitých polôh neskáčte ale dokročujte.
  6. Spomaľte. Nie je potrebné držať sa tempa ľudí vo videu.
  7. Pri bolestivých zápästiach a lakťoch nerobte kľuky s rukami príliš pri sebe.
  8. Pokiaľ nemôžete vykonávať akýkoľvek pohyb, choďte / bežte na mieste, alebo robte jumping jacks.
  9. Kľuky sa dajú robiť aj o stenu.
  10. Nemusíte vykopávať až tak vysoko (switch kicks). Podstatné je neprestať.

Posledná rada na záver. Robte podľa svojich možností a prekonávajte svoje hranice. Nemusíte robiť všetko. Niečo je vždy lepšie ako nič.

Shaun T.

 

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.