Bonusové cviky – týždeň 3: Sila

[vc_row][vc_column width=“1/1″][vc_column_text]Shaun T má pre nás opäť niečo navyše. Niekoľko posledných týždňov publikuje na svojom Facebooku krátke videá s cvikmi navyše. Zostavy sú celý týždeň v jednom duchu. Celý týždeň tak máte napríklad cviky na brucho, inokedy bonusové kardio a podobne.

Zostavy sú v treťom týždni zamerané na rozvoj sily. Postupne si prejdeme celé telo.

Doteraz publikované videá:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“2/3″][dt_gap height=“20″][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][dt_gap height=“30″][/vc_column][vc_column width=“1/3″][dt_gap height=“20″][vc_column_text]

Video 1 – utorok

[/vc_column_text][dt_gap height=“20″][vc_column_text]V tento deň máte dve možnosti:

  • Po bežnom tréningu každý cvik 1 minútu, spolu tak 5 minút cvičenia navyše
  • 3 5-minútové kolá pre 15 minút cvičenia ako samotný tréning

Cviky:

  1. Reciprocating Curls
  2. Reciprocating Overhead Press
  3. Crunch Ab extension
  4. Tricep overhead extension
  5. Shoulder Push press

[/vc_column_text][dt_gap height=“30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“2/3″][dt_gap height=“20″][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][dt_gap height=“30″][/vc_column][vc_column width=“1/3″][dt_gap height=“20″][vc_column_text]

Video 2 – streda

[/vc_column_text][dt_gap height=“20″][vc_column_text]Opäť máte na výber:

  • Po bežnom tréningu každý cvik 1 minútu, spolu tak 5 minút cvičenia navyše
  • 3 5-minútové kolá pre 15 minút cvičenia ako samotný tréning

 

1. Alternate dual release Curls
2. Alternate dual release shoulder press.
3. Dumbbell Squat pulse low/high
4. Alternate dual release tricep extension
5. 90 degree shoulder pulse.[/vc_column_text][dt_gap height=“30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“2/3″][dt_gap height=“20″][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][dt_gap height=“30″][/vc_column][vc_column width=“1/3″][dt_gap height=“20″][vc_column_text]

Video 3 – štvrtok

[/vc_column_text][dt_gap height=“20″][vc_column_text]Vo štvrtok cvičíme iba s vlastným telom,t.j. bez činiek. Zapojíme však už aj brucho. Tak ako predošlé dni, máme na výber:

  • Po bežnom tréningu každý cvik 1 minútu, spolu tak 5 minút cvičenia navyše
  • 3 5-minútové kolá pre 15 minút cvičenia ako samotný tréning

Cviky:

  1. Alternating Lunge adductor squat
  2. SPEED push ups (chest to the floor)
  3. 90 Degree Ab Claps
  4. 4 Dips/ Extend legs and Back in
  5. Single Leg V push up

[/vc_column_text][dt_gap height=“30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“2/3″][dt_gap height=“20″][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][dt_gap height=“30″][/vc_column][vc_column width=“1/3″][dt_gap height=“20″][vc_column_text]

Video 4 – piatok

[/vc_column_text][dt_gap height=“20″][vc_column_text]Piatok cvičíme opäť iba s vlastným telom. Zameriame sa na stehná, brucho, triceps a ramená.

  1. Single Leg Squats Right (omylom povedané 30 sekúnd)
  2. Single Leg Squats Left
  3. Tricep ball push up/plank
  4. Bent Knee V ab squeeze
  5. Low push up hold (kolená podľa potreby položiť)

[/vc_column_text][dt_gap height=“30″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/1″][vc_column_text]V poradí už tretí týždeň bonusových videí bol zameraný na rozvoj sily. Cvičilo sa s vlastným telom ale aj činkami. Špecialitou bola možnosť opakovať jednotlivé zostavy 3-krát po seba a cvičiť tak 15 minút. Celkom nářez 😉

Verím, že ste to zvládli. Ak máte nejaké otázky alebo postrehy, vyjadrite sa v diskusii.[/vc_column_text][dt_gap height=“20″][vc_cta_button2 h2=“Pozrite si aj ostatné články o programe Focus T25″ style=“rounded“ txt_align=“left“ title=“Čítať viac“ btn_style=“rounded“ color=“juicy_pink“ size=“md“ position=“right“ accent_color=“#1e73be“ link=“url:http%3A%2F%2Fblog.skfitkari.sk%2Ft25%2F||“ css_animation=“appear“][/vc_cta_button2][dt_call_to_action content_size=“normal“ text_align=“left“ background=“no“ line=“false“ style=“0″ animation=“scale“]Vyskúšajte naše skupinové tréningy Drilovačka. Kombinujú to najlepšie z Focus T25 a Insanity. [dt_button size=“medium“ animation=“none“ icon=““ icon_align=“left“ color=““ link=“http://skfitkari.sk/treningy/“ target_blank=“true“]Chcem trénovať[/dt_button][/dt_call_to_action][dt_gap height=“30″][/vc_column][/vc_row]

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.