Banánový šejk po tréningu

Niečo o výžive po cvičení sme si napísali už minule. Dnes mám pre vás jednoduchý recept na po tréningový koktail na doplnenie energie a bielkovín. Použiť ho môžete ako náhradu gaineru.

Príprava

Jeden celý banán, odmerku proteinu (ideálne čokoláda, vanilka, alebo jahoda) dáme spolu s cca 350 ml mlieka do mixéru. Gurmáni môžu pridať ešte dve lyžice medu. Všetko poriadne pomixujeme a môžeme piť.

koktail po cvičení

Unavenému telu po cvičení dodáme cca

  • 50 g sacharidov
  • 40 g bielkovín
  • do 5 g tuku.

fitness recepty

5 komentárov k “Banánový šejk po tréningu”

    1. Aboj Marcela, bielkoviny po treningu maju svoj vyznam ako zakladna stavebna latka svalov. Miesto proteinu si tak v poho daj nieco ine… Moznosti je viac. Tvaroh, tvrde syry, strukoviny, maso, ryby…

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.