7-minútový tréning brucha, ktorý zvládnete aj doma

Pri potulkách na Facebooku som objavil výborný tréning na bruchu, ktorý dokonalo precvičí brušné svalstvo. Trvá cca 7 minút a zvládnete ho aj v pohodlí domova. Čo viac si priať 😉

[dt_gap height=“20″][vc_raw_html]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[/vc_raw_html]
[dt_gap height=“20″]

Cviky:

  1. „Sklápačký“ – Alebo „Jack Rozparovač“
  2. Priťahovanie ku špičkám s nohami dohora
  3. Ruské otočky
  4. Priťahovanie kolena k hrudníku v ľahu
  5. Priťahovanie oboch kolien k hrudníku v ľahu oboma
  6. Zdvíhanie nôh s jednou nohou preloženou a ohnutou v kolene (výstižnejšie je „cross leg lifts“)
  7. Vystreté nohy do bokov
  8. Kmitanie vystretými nohami
  9. Priťahovanie špičiek ku ohnutým kolenám
  10. Priťahovanie špičiek do bokov k pätám
  11. Crunche v nízkom planku  na lakťoch)
  12. Priťahovanie kolien s vytáčaním v nízkom planku
  13. Zdvíhanie vystretých nôh až do sviečky
  14. Priťahovanie špičiek ku vystretým nohám v ľahu
  15. Bicykel na obe strany

[dt_gap height=“20″]
Čo na to hovoríte? Riadna makačka, že? Teším sa na komentáre.

[dt_button size=“big“ style=“default“ animation=“none“ color_mode=“default“ icon=““ icon_align=“left“ color=““ link=“http://www.skfitkari.sk/blog/category/trening“ target_blank=“false“]Prečítaj si aj ostatné články o tréningu[/dt_button]

5 komentárov k “7-minútový tréning brucha, ktorý zvládnete aj doma”

  1. Zdravím vás…chcem sa spýtať, môžem tento tréning brucha cvičiť aj každý deň? Lebo kdesi som čítala, že brušné svaly by sa nemali posilňovať denne. Potrebovala by som zhodiť z brucha, aj keď viem, že len z jednej časti tela sa schudnúť nedá…No po 2 pôrodoch mi ostala pneumatička na bruchu…zvyšok tela je dobrá…mám 162cm a 48kg, takže váhu meniť nechcem…Brušné svaly mám tiež pevné, len sú prekryté tou vrstvičkou tuku, takže základ je 🙂 (denne dám aj 500 brušákov) Mohol by byť tento tréning brucha vhodný, alebo mi poradíte ešte niečo iné…Ďakujem pekne…

    1. 3X za deň 😀 zrejme týždeň!!! Ale kľudne môže cvičiť brucho denne, brušné svaly dobre regeneruju. Lenže sa aj vedia prispôsobiť záťaži takže lepšie je po tréningu brucha druhý deň ísť napr. behať. A samozrejme dodržiavať zásady fitness stravy. Inak tuk z bruška nezmizne.

  2. Nechcem uraziť autora ale zdá sa že vie o skutočnom tréningu pásu skoro nič… Pán Karol ak chceťe odomňa radu tak mi napíšte do komentáru alebo na e-mail 😀

Pridaj komentár