30-dňová výzva: drepy

V posledných dňoch som narazil na celkom populárne výzvy, ktoré sľubujú „nové telo“ za pár dní. Na pekný zadok, ploché bruško počujú najmä ženy. Keď spomeniem, že k tomu nie je nič potrebné a cvičíte len s vlastným telom, hit internetu je na svete…

[vc_row][vc_column width=“1/1″][dt_gap height=“40″][vc_text_separator title=“Reklama“ title_align=“separator_align_center“ color=“grey“][dt_gap height=“10″][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][dt_gap height=“15″][dt_gap height=“40″][/vc_column][/vc_row]

Osobne si myslím, že je to strata času. Teda nie úplná strata, ale pravdepodobne väčšina z vás bude mať za cieľ guľatý zadok ako na obrázku. Ten takýmto cvičením za jeden mesiac nie je možné dosiahnuť. Ak sa to niekomu podarilo, budem rád ak sa ozve v komentoch. Situácia je podobná aj pri brušákovej výzve.

Treba mať triezvy pohľad na vec. Keď si pozriete rozpis cvičenia, posledné dni toho celkom dosť odmakáte. Napriek tomu je to silne jednotvárna záležitosť, ktorá podľa mojich zistení nemá efekt. O mnoho prínosnejšia pre vás bude 14 dňová výzva na zadok, ktorá kombinuje 3 cviky. S nimi dosiahnete lepšie výsledky.

Pekný zadok (povedzme ako na obrázku) dá zabrať a za 30 dní to pravdepodobne nestihnete. Aby som však týmto veciam nekrivdil, tak je pravda, že danú svalovú partiu celkom dobre rozhýbete a ak to spojíte ešte s nejakou aktivitou, máte dobrý základ na pravidelný, komplexný tréning. Ak nie, tak môžete povedať, že ste to aspoň skúsili 🙂

Ak idete do toho, alebo svojich 3000 drepov máte už za sebou, podeľte sa o výsledky v komentároch 😉

30 dnova vyzva drepy

Z pozície trénera však na vyformovanie postavy odporúčam kombináciu silového tréningu s kondičným. Návšteva fitness centra spolu s outdoor aktivitami (beh, bicykel). Dobrý výsledky sa dajú docieliť aj návštevou nášho Insanity kurzu v Bratislave.

V prípade otázok a záujmu o tréningový alebo výživový plán som k dispozícii. Rád pomôžem a poradím.
[dt_button size=“big“ style=“default“ animation=“none“ color_mode=“default“ icon=““ icon_align=“left“ color=““ link=“https://www.skfitkari.sk/blog/category/trening“ target_blank=“false“]Prečítaj si aj ostatné články o tréningu[/dt_button]

44 komentárov k “30-dňová výzva: drepy”

  1. Dobrý deň 🙂
    Akurát to skušam, som už v polovičke ….a cítim, že sa mi spevnili svaly …. ale navonok to zatiaľ nevidno … tak uvidíme ,ako to dopadne po dalších 15 dňoch 🙂

  2. Dobrý deň,
    Mne dnes beží 9. deň a som na tom rovnako ako Janka – svaly sú pevnejšie, efekt cítim, ale nevidím 🙂 možno by bolo vhodné kombinovať s cvikmi na spaľovanie tukov v oblasti stehien…

    1. A ešte by som rada doplnila, že ide o SQUATY a nie drepy, treba si pozrieť, ako sa robia správne, aby ste si nezničili kolená 🙂

  3. Tak dotiahol som to na 14 den 🙁 kolena nevydrzali a techniku som mal spravnu lebo zacinal som prvy den v posilky a s fitnestrenerom ….skratka by som to zhodnotil takto: je to dobra vec, svaly sa mi mierne spevnili aj zadok sa spevnil trochu 😀 …ale nwm mozno by vysledky boli este lepsie keby vydzim dlhsie 🙂 ja som mal problemi z koleny od 5. triedy potom to utichlo ale teraz som to opat zo zatazou asi prehnal tak nemozem ist dalej 🙂 ale ostatnym drzim palce nech ich nepostihne nic podobne a nech vydrzia do konca 🙂

  4. Dobry den.

    Venujem sa cviceniu,cisto amatersky
    drepy ako mrtve tahy su jedne z najsilnejsich cviceni ktore pomozu-ale necakajte vysledok po 1 mesici – po po roku uvidite 🙂 drep v seriach 180Kg mrtvy tah 190kg najucinejsie -nikto to nebude robit,ale to je zaklad..

  5. Absolvovala som 30 dnovy trening a zadok sa mi spevnil no urcite nie do takej miery ako vidime na obrazku. Zadok trenujem uz druhy mesiac Len tak z nudy ked pridem domov z prace a az teraz je to vidiet. Zadok je krajsi gulatejsi :-))
    Len tolko, 30 dni nestaci

    1. Tak správne ako správne. Existuje viacero možností, ale vždy je základ v rovnom chrbte. Zadok ťaháš dolu, až kým stehná nebudú ideálne rovnobežne so zemou. Kolená by ti nemali ísť pred špičky.

      1. Dobrý deň ja by som sa vás chcela opýtať počas dna ked cvičim drepy a po cvičeni najem sa posobí to niako zlé na moje stehna? dakujem

  6. tieto výzvy mam obe za sebou .. po mesiaci sa nič nedialo.. okrem toho, že bola pre mňa hračka urobiť 200 brušakov a drepov 🙂 v druhom mesiaci som si pridala iné cviky na brucho a na zadok ale výsledok sa objavil až v polovičke tretieho 🙂 je to fajn, človek sa dostane do formy..je to dobrý začiatok..ale určite za mesiac neurobíte zázrak

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.