30-dňová výzva: drepy

V posledných dňoch som narazil na celkom populárne výzvy, ktoré sľubujú „nové telo“ za pár dní. Na pekný zadok, ploché bruško počujú najmä ženy. Keď spomeniem, že k tomu nie je nič potrebné a cvičíte len s vlastným telom, hit internetu je na svete…

[vc_row][vc_column width=“1/1″][dt_gap height=“40″][vc_text_separator title=“Reklama“ title_align=“separator_align_center“ color=“grey“][dt_gap height=“10″][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][dt_gap height=“15″][dt_gap height=“40″][/vc_column][/vc_row]

Osobne si myslím, že je to strata času. Teda nie úplná strata, ale pravdepodobne väčšina z vás bude mať za cieľ guľatý zadok ako na obrázku. Ten takýmto cvičením za jeden mesiac nie je možné dosiahnuť. Ak sa to niekomu podarilo, budem rád ak sa ozve v komentoch. Situácia je podobná aj pri brušákovej výzve.

Treba mať triezvy pohľad na vec. Keď si pozriete rozpis cvičenia, posledné dni toho celkom dosť odmakáte. Napriek tomu je to silne jednotvárna záležitosť, ktorá podľa mojich zistení nemá efekt. O mnoho prínosnejšia pre vás bude 14 dňová výzva na zadok, ktorá kombinuje 3 cviky. S nimi dosiahnete lepšie výsledky.

Pekný zadok (povedzme ako na obrázku) dá zabrať a za 30 dní to pravdepodobne nestihnete. Aby som však týmto veciam nekrivdil, tak je pravda, že danú svalovú partiu celkom dobre rozhýbete a ak to spojíte ešte s nejakou aktivitou, máte dobrý základ na pravidelný, komplexný tréning. Ak nie, tak môžete povedať, že ste to aspoň skúsili 🙂

Ak idete do toho, alebo svojich 3000 drepov máte už za sebou, podeľte sa o výsledky v komentároch 😉

30 dnova vyzva drepy

Z pozície trénera však na vyformovanie postavy odporúčam kombináciu silového tréningu s kondičným. Návšteva fitness centra spolu s outdoor aktivitami (beh, bicykel). Dobrý výsledky sa dajú docieliť aj návštevou nášho Insanity kurzu v Bratislave.

V prípade otázok a záujmu o tréningový alebo výživový plán som k dispozícii. Rád pomôžem a poradím.
[dt_button size=“big“ style=“default“ animation=“none“ color_mode=“default“ icon=““ icon_align=“left“ color=““ link=“http://www.skfitkari.sk/blog/category/trening“ target_blank=“false“]Prečítaj si aj ostatné články o tréningu[/dt_button]

44 komentárov k “30-dňová výzva: drepy”

  1. Dobrý deň. Drepovu výzvu môžem len odporučiť. Po druhom pôrode som sa do nej pustila naplno bez dni na prestávku vynechávam len keď mi nie je dobre. Okrem drepov cvičím brušáky a keď nie som úplne unavená s deti tak aj stacionárny bicykel 200/ 500cal. Za 15 mesiacov z 83kg je 62kg, Z brucha -38cm, zo zadku -23cm, z bokou -25cm, zo stehien -18cm. V cvičení pokračujem aj naďalej a postupne si cviky pridávam a dokonca sa deťom zalubilo drepovanie tak si ich pri tom striedam syn 15kg dcérka 9kg a mám to aj zo závažím 🙂 aj keď momentálne bojujem s voľnou kožou s čím som až tak nepočítala max. tak na bruchu ale časom sa to snáď spraví.

    1. Tinka, veľký zadok pokiaľ je tvarovaný a spevnený (čo dosiahneš cvičením naň, aj touto výzvou v článku) je v dnešnej dobe priam prioritou, môžeš byť rada ak ho máš.
      Pokiaľ máš veľké boky s tým už neurobíš nič, je to panvová kosť, ktorá sa nedá nijako zmenšiť.

  2. Dobrý deň. Volám sa Blanka a mám 17 rokov. Meriam okolo 170 cm a vážim 51 kg. Často krát mi vravia že na moju výšku je to dosť málo. Nemám ani zadok a v podstate žiadny tuk. Chcela som sa len spýtať čo sa stane ak spojím 14 dňovú a 30 dňovú výzvu s tým že k tej 14 dňovej budem vždy o 5 Z každého cviku pridávať tak aby to sedelo a drepy Z 14 dňovej výzvy vyškrtnem a dám tam tie Z 30 dňovej výzvy. Potrebujem sa dostať na vyššiu váhu s tou podmienkou že to bude aj nejako vyzerať. A to hlavne kvôli svojmu vlastnému dobrému pocitu. Ďakujem vopred za radu

Pridaj komentár

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.