30-dňová výzva: brucho

Spolu s predošlou výzvou v podobe 3000 drepov za mesiac sa šíri aj ďalšia. Táto na rozdiel od pekného zadku sľubuje ploché brucho. Inak je to takmer to isté. Viac ako 3000 brušákov a six-pack je na svete… Možno ten v obchode od firmy Heineken. Na posilnenie brušných svalov v domácich podmienkach sa hodí aj toto jednoduché oldschoold 8-minútové video alebo 7-minútový tréning na brucho.

30 dňová výzva brucho

 

Ono s cvičením brucha a cieľom, ktorý ľudí do toho ženie je to pomerne zložité. Najčastejšie chyby alebo prístupy, s ktorými som sa stretol by sa dali zhrnúť takto:

  • Chcem schudnúť z brucha a vyrysovať ho —> začnem robiť brušáky. Absolútne zlý prístup. Nakoľko neexistuje nič, ako lokálne chudnutie (napr. iba z brucha), takto nastavený cieľ sa nepodarí splniť. Svaly síce posilníte, ale ak vás trápi vyššie percento podkožného tuku, takto sa ho nezbavíte.

Táto 30-dňová výzva teda na posilnenie brušných svalov bude dobrá, ale ploché bruško nečakajte. To sa robí v kuchyni.

ako na tehličky na bruchu

[vc_row][vc_column width=“1/1″][dt_gap height=“40″][vc_text_separator title=“Reklama“ title_align=“separator_align_center“ color=“grey“][dt_gap height=“10″][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][dt_gap height=“15″][dt_gap height=“40″][/vc_column][/vc_row]

[dt_button size=“big“ style=“default“ animation=“none“ color_mode=“default“ icon=““ icon_align=“left“ color=““ link=“https://www.skfitkari.sk/blog/category/trening“ target_blank=“false“]Prečítaj si aj ostatné články o tréningu[/dt_button]

153 komentárov k “30-dňová výzva: brucho”

  1. Dobry den, mala by som zaujem o nejaky cvicebny program a taktiez zmenu jedalnicka.Mam 17 rokov 164 cm a 46 kg. Vopred dakujem 🙂

    1. Tak tehlicky su svaly. Aby bolo svaly vidno, nesmu byt skryte pod tukom… Takze ano, treba redukovat mnozstvo podkozneho tuku. Pri silnych svaloch sa zacnu objavovat pri cca 15percentach. Cim menej tym lepsie;)

  2. Dobry den, rada by som skusila tuto 30 dnovu vyzvu, len sa chcem spytat ako mam robit tie brusaky… klasicky si podlozit pod nieco nohy a ruky za hlavu, alebo iba nohy v kolenach pokrcit a ruky mat prekrizene na prsiach? Alebo nejake ine? Dakujem pekne.

  3. Dobrý deň.Veľmi by som chcela poradiť,prosím Vás.Mala som stresové obdobie od septembra(prijímačky a monitor) a tak som jedla čoraz viac,s čím nie som veľmi spokojná.Mám 14 rokov,170 cm a cca.60 kg.Od tohto septembra som pribrala 8 kg.Keď som sa včera uvidela v spodnom prádle,skoro som umrela.Najviac tuku som nabrala na bruchu,stehnách a pažiach.Od dnes začinam nejesť sladkosti,čokoladu,mastné jedlá a prestávam jedlo hltať,ako som mala vo zvyku.Mám 3-krát do týždňa treníngy,ale to ako vidím nestačí.Začala som aj 30-dnovú výzvu na brucho a poriadne cvičiť a behávať.Takže chcem si len od Vás poradiť,ako mám dokázať zhodiť tuk najlepšie z celého tela?samozrejme bez diét,lebo to mi rodičia zakazujú,plus je možné dosiahnuť týmto aj ploché prsia?

  4. Dobrý deň Karol, chcem Vás poprosiť o radu, ako sa zbaviť pneumatiky na bruchu? som v podstate štíhla žena,vážim 54 kilou,meriam 162 cm….len po troch deťoch mi ostal tuk na bruchu a ovisnutá striová koža…viem že strií sa už nezbavím,ale aspoň to brucho keby sa dalo zredukovať…prosím Vás,poraďte mi nejaký plán,ako to urobiť,prípadne aj ako sa mám stravovať a hlavne tie cviky,ktoré mi pomôžu vytvarovať nejaký pekný pás a ako často ich cvičiť,aby to malo aj účinok….dám si záležať vážne, len potrebujem radu od odborníka…Ďakujem krásne

    1. Dobrý deň Adriana, ďakujem za váš komentár. Hneď na úvod musím poznamenať, že štíhly pás je najmä o strave. Tým, že sa nedá schudnúť lokálne, je potrebné schudnúť celkovo. K tomu vám dopomôže najmä úprava stravy podporená cvičením. Cvičením v tomto prípade posilníte svaly, ale stále budú schované pod vrstvou tuku. Jeden vzorový tréning na brucho som uviedol v komentári vyššie (prípadne aj priamo v článku). Výborným cvičením, ktoré by vám mohlo pomôcť je aj cvičenie Insanity, alebo Focus T25, ktorému sa venujem aj na tomto blogu. Ak ste z BA, môžete tak isto navštíviť našu Drilovačku.
      Všeobecne je úplným ideálom cvičiť každý deň, aspoň po 30 minút.

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.