14-dňová výzva pre guľatý zadok

30-dňové výzvy patria na našom blogu medzi najčítanejšie články vôbec Výzva na brucho má dokonca 136 komentárov čo je na náš blog úplne, že bomba… Rozhodol som sa tak publikovať ďalšiu. Tentokrát to bude opäť niečo pre dámy, ktoré chcú získať pekný guľatý zadok. Ideálnym cvikom na zadok sú drepy. Dnes ich doplníme o výpady a angličáky. Ako tieto cviky robiť nájdete v diskusii nižšie.

[vc_row][vc_column width=“1/1″][dt_gap height=“40″][vc_text_separator title=“Reklama“ title_align=“separator_align_center“ color=“grey“][dt_gap height=“10″][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][dt_gap height=“15″][dt_gap height=“40″][/vc_column][/vc_row]
Výzva na zadok

Cviky na zadok na 14 dní

  1. 20 drepov, 5 výpadov, 10 angličákov
  2. 25 drepov, 10 výpadov, 15 angličákov
  3. 30 drepov, 15 výpadov, 20 angličákov
  4. oddych
  5. 35 drepov, 20 výpadov,25 angličákov
  6. 40 drepov, 25 výpadov, 30 angličákov
  7. 45 drepov, 30 výpadov, 35 angličákov
  8. oddych
  9. 50 drepov, 35 výpadov, 40 angličákov
  10. 55 drepov, 40 výpadov, 45 angličákov
  11. 60 drepov, 45 výpadov, 50 angličákov
  12. oddych
  13. 65 drepov, 50 výpadov, 55 angličákov
  14. 70 drepov, 55 výpadov, 60 angličákov

Idete do toho? Dajte vedieť v komentároch 😉

[dt_button size=“big“ style=“default“ animation=“none“ color_mode=“default“ icon=““ icon_align=“left“ color=““ link=“https://www.skfitkari.sk/blog/category/trening“ target_blank=“false“]Prečítaj si aj ostatné články o tréningu[/dt_button]

57 komentárov k “14-dňová výzva pre guľatý zadok”

  1. zdravím 🙂 mám 17 rokov, 168 cm a 68 kg… nie som tučná,strašne veľa športujem (hlavne futbal) mam veľmi veľké lýtka a stehná na dievča… vždy ked sa porovnávam s chlapcami sa mi nevyrovnajú v svalstve na nohách… ale chcela by som schudnúť z nôh kedže sa mi to až tak nepáči :/ už som fakt zúfalá čo mám robiť? (cardio mi daako nepomáha)

  2. Ahojte potrebovala by som radu……Som 4 mesiace po pôrode a rada by som doma začala cvičiť na zväčšenie objemu zadku. Prosím poradte mi cviky ktore by som mohla vykonávať doma. Za odpoved vám dakujem

  3. Zdravim chcela by som sa spytat ci pri tychto cvikoch ide najma o ten „gulaty zadocek“ a nie o zmensenie.
    Rada by som totiz na zadku pribrala , vyformovala ho a zvacsila objem.
    Popr.ake cviky triky su vhodne na take tvarovanie.

  4. Chcela by som sa opýtať.. Po absolvovaní tejto výzvy budem mat guľatý zadok? naozaj to zaberá alebo sa svaly len trochu spevnia a výsledok nebude veľmi očividný..

  5. Chcela by som sa opýtať či tá 14 dňova vyzva naozaj zabere? A či je dobre ked sa zameriavam pri cviceni na dva miesta ? Na brucho (15 -20 minut cvičenia ) a na zadok (15 minut cvičenia) ? Každy deň chodim sa bicyklovať . A predtym tak dva mesiace tomu som cvicila a teraz nemam problem zacat aj z 200-250 cvikmi na zaciatku. Tak keby som zacala tymi 150-200 a pomaly zvišovala o 50 mala by som za 14 dni pevny a okruhly zadok?

    1. Samotná výzva je skôr na spestrenie tréningy. Nikdy nie je fajn cvičiť iba nejakú jednu partiu, napr. zadok. Maj pestrý tréning a takúto výzvu k tomu zaraď ako focus na zadok. Ale venuj sa zj zvyšku tela.

  6. Zdravicko. Volam sa Sona som matka 9.5mesacneho chlapceeka. Po porode mi ostalo brusko. Vaha ostala rovnaka ako pred tehotenstvom. Vzdy som bola gulka. Zacala som pred 10 dnami cvicit. Hlavne brucho. Proaim poradite mi dake cviky na cele telo?aby som to kombinovala?dakujem

  7. Zdravim. Plavem behám cvičím. Keď sa začnem niektoré obdobie venovať zadku tak sa mi skôr formuje do chalanskeho tvaru po bokoch vykrojeny zadok mám. Nezdvyham ťažké váhy a dosť ma to hnevá potom sa hanbím dať si obtiahnuté gate alebo aby sa mi priateľ pozeral na zadok. Má sa pri drepoch stahovať hore pevne zadok a všetko svalstvo čo najviac ako sa má ? Môže to byť genetika?

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.