14-dňová výzva pre guľatý zadok

30-dňové výzvy patria na našom blogu medzi najčítanejšie články vôbec Výzva na brucho má dokonca 136 komentárov čo je na náš blog úplne, že bomba… Rozhodol som sa tak publikovať ďalšiu. Tentokrát to bude opäť niečo pre dámy, ktoré chcú získať pekný guľatý zadok. Ideálnym cvikom na zadok sú drepy. Dnes ich doplníme o výpady a angličáky. Ako tieto cviky robiť nájdete v diskusii nižšie.

[vc_row][vc_column width=“1/1″][dt_gap height=“40″][vc_text_separator title=“Reklama“ title_align=“separator_align_center“ color=“grey“][dt_gap height=“10″][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][dt_gap height=“15″][dt_gap height=“40″][/vc_column][/vc_row]
Výzva na zadok

Cviky na zadok na 14 dní

  1. 20 drepov, 5 výpadov, 10 angličákov
  2. 25 drepov, 10 výpadov, 15 angličákov
  3. 30 drepov, 15 výpadov, 20 angličákov
  4. oddych
  5. 35 drepov, 20 výpadov,25 angličákov
  6. 40 drepov, 25 výpadov, 30 angličákov
  7. 45 drepov, 30 výpadov, 35 angličákov
  8. oddych
  9. 50 drepov, 35 výpadov, 40 angličákov
  10. 55 drepov, 40 výpadov, 45 angličákov
  11. 60 drepov, 45 výpadov, 50 angličákov
  12. oddych
  13. 65 drepov, 50 výpadov, 55 angličákov
  14. 70 drepov, 55 výpadov, 60 angličákov

Idete do toho? Dajte vedieť v komentároch 😉

[dt_button size=“big“ style=“default“ animation=“none“ color_mode=“default“ icon=““ icon_align=“left“ color=““ link=“https://www.skfitkari.sk/blog/category/trening“ target_blank=“false“]Prečítaj si aj ostatné články o tréningu[/dt_button]

57 komentárov k “14-dňová výzva pre guľatý zadok”

    1. Nevidel by som v tom problém. Cviky s vlastným telom sú v poho. V 12 som začal športovať aj ja. Otázkou je, čo ťa k tomu vedie. Ak sa chceš dobre cítiť, tak prečo nie. Zapoj však cviky na celé telo. Aby si predišla nerovnováhe. Začni však pozvoľná. Na mega výkony máš ešte čas 😉

      1. ahoj, chcem poprosit o radu, mám 23, som pol roka po porode a do leta by som sa chcela pocas materskej nejako dostat do formy a cez leto aj v plavkach nejak vyzerat… z vahy si tazku hlavu nerobim len neviem ake cviky zvolit na zhadzovanie cm … aspon po troske s kazdej casti tela okrem prs.. dakujem

        1. Ahoj Sandra, 6 mesiacov po pôrode sa už dá postupne začať s bežným tréningom. Pozor by som dával iba na intenzitu. Veľmi dobré skúsenosti mám s programom Insanity alebo Focus T25. Info o nich nájdeš aj u nás na webe (insanity, focus T25). Tak isto je dobrá aj napríklad joga. V GraviFite máme presne kurzy jogy po pôrode.
          Záleží, aké cvičenie by si chcela.

  1. Zdravim, tieto cviky som robila aj ja. No cvicila som aj nieco ine napr. Drepy, brusaky, chodila som behavat,atd. Za 2 mesiace som schudla 6 kg. Ale podla mna tie anglicaky su viacmenej zlozite aspon pre mna. tieto cviky ma uz omrzeli, a chcela by som sa opytat ci nepoznate nejake viacucinnejsie cviky (30-dnove vyzvy). Drepy neviem poriadne ani robit. Ked urobim 30 tak uz vobec nevladzem. Nepoznate nejake ine cviky na zadok, okrem drepov, anglicakov a vypadov? Dakujem vopred. Inak mam 13 rokov, 160 cm, 56 kg.

    1. Ahoj Natália, vďaka za správu. V tvojom veku by ale riešil zatiaľ ešte úplne iné veci ako nejaké cviky na zadok a podobne. V 13 rokoch ti pokojne stačí venovať sa základnej pohybovej príprave. Behaj, korčuľuj a podobne. Tvoje telo sa ešte dosť výrazné zmení a s bežným (silovým) tréningom ti odporúčam začať, až keď to budeš mať za sebou. Väčšinou je to okolo 17 rokoch. Teraz by to nemalo žiaden zmysel. Skôr sa zameraj zatiaľ naozaj na všeobecný pohyb.

  2. Ahojte,

    takže dnes mám tretí deň, svalovicu ako už veľmi dávno nie. Ale prijala by som ešte aj nejaké iné cviky, ak by ste vedeli o nejkaých. Ďakujem

  3. Dobrý deň,

    cvičím v priemere 2x za týždeň už pomaly dva mesiace. Momentálne sa zameriavam najmä na zadok. Mám 20 rokov, cca 168cm a 54kg. Nechcem chudnúť. Mojím cieľom je spevniť svalstvo. Robievam drepy, výpady a cvičím s činkami zakopávanie, predkopávanie, podrepy a podobne. Vypustila som sladkosti, obmedzujem pečivo. Každý deň jem vlákninu, ovocie, zeleninu a bielkoviny. Za deň vypijem cca 2 l vody. Okrem toho pravidelne pijem zelený čaj. Chcem sa spýtať kedy približne by som mohla vidieť nejaké výsledky? Poprípade čo mám robiť, aby tie výsledky prišli čo najskôr?

    1. Ahoj, konečne niekto, kto sa do toho obul. Super, držím palce. Prvé väčšie (a viditeľné) výsledky väčšinou prídu po 3 mesiacoch. To je doba, za ktorú sa dajú celkom dosiahnúť skvelé veci. AK sa niekto dáva na rysovačku, tak tiež väčšinou na tri mesiace. Urýchliť to vieš takmer vždy. Snaž sa vždy odcvičiť ako najlepšie vieš. Každý tréning by mal byť výzvou a mal by byť „náročný“. AK nerátam nejaké strečovacie a uvoľňovacie. Dobre sa stravuj. Strava je dôležitá aj pri naberaní svalov. Pokiaľ chceš nejaké nabrať, nezabúdaj na bielkoviny. Bez nich ich nenaberieš. Odporúčam ísť s nimi na aspoň 1-1,3g na kg hmotnosti. Čo sa týka tréningu, odporúčam ti zamerať sa na celé telo. Zamerať sa na jednu partiu je zbytočné a neprínosné. Ideálom je formovať celé telo, to na margo vypísaných vecí 😉

  4. Chcem sa len opytat zajtra idem na 3 den. Je nutne presne dodrziavat pocty alebo si mozem aj pridat? A este musim dodrziavat oddychovy den? Dakujem s pozdravom Peta

  5. Dobrý deň, ja by som sa chcela spýtať…cvičím na zadok, ale stále mám pocit ako keby mi ‚nerástol‘, ale práve naopak…čo mám robiť pre to aby som ho mala vypuklejší?

  6. ahojte.chcela by som sa vas spytať na jednu vec. vždy keď robim drepy (viem ako sa maju spravne robiť, už som si to pozerala) už po piatich ma strašne začnu boleť kolena. Že by ma boleli svaly tak to vobec, ani po vela drepoch. neviem či sa mam obratiť na doktora alebo tak.. mam 14 a „pohybovať“ sa musim kvoli problemu so štitnou žlazou (mam nabeh na obezitu a nieje to už dobre) .. ďakujem za každu radu☺

    1. Ahoj Sara, odporúčal by som ti navštíviť niekoho osobne. Buď vo fitku trénera, alebo fyzioterapeuta. Vedieť ako to robiť a aj to tak robiť, sú dve veci. Sám teraz navštevujem fyzio, nech si zdokonalím techniku.

  7. Ahoj, potrebovala by som radu. Chcela by som si spevniť zadok a schudnúť z bruška. 🙂 ( Ano znie to ako kliše. 😀 ) Neviem či mam rozdeliť cvičenie na partie ale cvičit komplexne celé telo. Plávam tak 4-5 krát do tyždňa a behavam tak 3-4 krát do tyždňa spolu cca 20km. Teraz chcem zapojiť aj fitko. Taktiež som upravila jedalniček, dosť veľa som čítala, všetko zapisujem čo papám, počitam B,T,S a vlakninu, samozrejme nie vždy mi tie čiselka sedia presne, ale čítala som že by som týždene mala znižovať E-prijem od 250-500kj. Tak teraz neviem. Neviem si to veľmi predstaviť, nebudem hladna?:-D Patrím k tým čo radi papajú. 😀
    A mam 21 rokov, 163 cm výšku a vážim 58-56kg. Chcela by som to dať na cca 50 kg. Tie kila niesu tak podstatné, len chcem zhodiť z brucha, spevniť a mať pekný guľatý zadok. Ďakujem za každú radu od Teba alebo ostatných. 🙂

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.