14-dňová výzva pre guľatý zadok

30-dňové výzvy patria na našom blogu medzi najčítanejšie články vôbec Výzva na brucho má dokonca 136 komentárov čo je na náš blog úplne, že bomba… Rozhodol som sa tak publikovať ďalšiu. Tentokrát to bude opäť niečo pre dámy, ktoré chcú získať pekný guľatý zadok. Ideálnym cvikom na zadok sú drepy. Dnes ich doplníme o výpady a angličáky. Ako tieto cviky robiť nájdete v diskusii nižšie.

[vc_row][vc_column width=“1/1″][dt_gap height=“40″][vc_text_separator title=“Reklama“ title_align=“separator_align_center“ color=“grey“][dt_gap height=“10″][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][dt_gap height=“15″][dt_gap height=“40″][/vc_column][/vc_row]
Výzva na zadok

Cviky na zadok na 14 dní

  1. 20 drepov, 5 výpadov, 10 angličákov
  2. 25 drepov, 10 výpadov, 15 angličákov
  3. 30 drepov, 15 výpadov, 20 angličákov
  4. oddych
  5. 35 drepov, 20 výpadov,25 angličákov
  6. 40 drepov, 25 výpadov, 30 angličákov
  7. 45 drepov, 30 výpadov, 35 angličákov
  8. oddych
  9. 50 drepov, 35 výpadov, 40 angličákov
  10. 55 drepov, 40 výpadov, 45 angličákov
  11. 60 drepov, 45 výpadov, 50 angličákov
  12. oddych
  13. 65 drepov, 50 výpadov, 55 angličákov
  14. 70 drepov, 55 výpadov, 60 angličákov

Idete do toho? Dajte vedieť v komentároch 😉

[dt_button size=“big“ style=“default“ animation=“none“ color_mode=“default“ icon=““ icon_align=“left“ color=““ link=“https://www.skfitkari.sk/blog/category/trening“ target_blank=“false“]Prečítaj si aj ostatné články o tréningu[/dt_button]

57 komentárov k “14-dňová výzva pre guľatý zadok”

  1. Ahoj,
    zacala som s touto „vyzvou na zadok“.. Som si vedoma ze 14 dni nestaci, tak sa chcem opytat co potom. Je vhone nadalej opakovat tieto cviky alebo ich vymenit za ine? Ake cviky a kolko je vhodne potom vykonavat, ked sa chceme sustredit predovssetkym na zadok?
    Dakujem za odpoved

    1. Ahoj Alena, v základe sú tieto cviky dobré. Potom sa už robia variácie. Drepy s rôznymi polohami nôh, so záťažou a podobne. Cvikov je ale viac. Pokúsim sa v blízkej dobe niečo ďalšie pripraviť.

  2. Dobrý deň,

    ja by som sa chcela opýtať, že či ten počet mám robiť na 1x a všetko po sebe, alebo si to mám rozkúskovať a robiť napr. 10 drepov, 10 výpadov, 10 angličákov…potom ísť robiť niečo iné a potom zase si takto sériu.

    A tiež by som chcela vedieť či mi môže na zlepšenie postavy pomôcť vylúčenie všetkých sladkostí alebo si občas môžem dopriať maškrtu?

    Ďakujem za odpoveď. 🙂

    1. Ideálne je samozrejme spraviť to na naraz. AK aj nie naraz, tak koľko vládzeš, chvíľu oddýchneš a pokračuješ. Rozdeľovať to celý deň je hlúposť.

      Vylúčenie sladkostí je pri chudnutí základ. Tiež si občas niečo chutná dám, ale musí to byť v minimálnom množstve. Nemôžete očakávať, že vám to pôjde, keď si budete dávať každý deň čokoládku. Chuť na sladké sa dá potlačiť a uspokojiť mnohými lepšími spôsobm, napríklad ovocím.

    1. Ahoj Slávka, osobnú skúsenosť s jumpingom nemám, ale poznal som jednu trénerku, čo to precvičovala. V zásade to nevyzerá zle, môže to byť zábava spojená s celkom slušnou aktivitou 😉

  3. Dobry den:)) chcela by som sa opytat ci tieto cvicenia su pre mna vhodne pretoze nedavno som mala 14rokov..sice tancujem vo folklornom subore a tam dost makame (2krat do tyzdna 2hod),ale na postave nevidim ziadne zmeny.Mam 165cm 53kg.Ale mam aj taky problem neviem ci ma porozumiete.napr.jeden den ked sa naveceriam do 17:30/18:00 tak rano mam normalne pekne stihle brucho sice nie ploche ale take normalne,no hned ked sa najem na ranajky ,brucho sa mi nafukne.je jedno co zjem na ranajky ci uz pol rozka alebo sa napijem pohar vody,takoj sa nafukne…ale ked vecer sa najem uz o 18:30 brucho mam na druhy den rano nafuknute …dost ma to zlosti a uz stracam nadej,ze ked aj by som z toho brucha schudla tak to je jedno lebo aj tak sa mi cez den(samozrejme ked nieco zjem)nafukne..vopred dakujem za odpoved(ak potrebujete vediet co jem tak mi kludne poslite email)

    1. Ahoj Laura, toto skôr vyzerá na problémy s trávením. Tiež som mával podobné problémy a nakoniec som zistil, že to bolo vodou, ktorú som pil v práci. Nakoniec mi pomohlo filtrovať si ju cez brita kanvicu. V tvojom prípade bude tiež zrejme niečo, čo ti tieto problémy spôsobuje. Skús naozaj vyskúšať rôzne kombinácie, že zistíš, kedy ti nič nebude alebo navštív doktora. Mali by ti vedieť spraviť nejaké testy. Povedz, že máš trable s trávením, že ťa nafukuje a podobne.

      1. No to iste je aj s mamou ju tiez nafukuje.Vyskusam nieco,dakujem za odpoved..a este mozem ja dvihat cinky? lebo minuly tyzden som dvihala tie cinky 10dvihnuti na jednu aj na druhu ruku 5krat.2dni som tak robila a na 3.den ma zacali trosililinku boliet ruky,ale preslo to. Cinka ma asi 3kg lebo tycka je tazka,ale oco mi hovoril ze ja dost tazka pre mna a ze ma asi 5kg…tak teraz neviem lebo to jedno zavazie ma 1kg.

        1. Silový tréning je dobrá vec aj pre ženy, na tom nie je nič zlé. Na začiatok by som však skúšal cvičiť c vlastným telom a naučil sa dobre všetko vnímať a ovládať. To, že ťa boleli ruky bola zrejme svalovica, takže to je tiež v pohode.

  4. Dobrý deň. Chcela by som sa spýtať, že či mi tieto cviky zmenšia zadok alebo len spevnia? A ak nezmenšia prosím poradili by ste mi ako ho zmenšiť? Môj zadok ma už trápi veľmi dlho a neviem čo ďalej. Vopred ďakujem za odpoveď. 🙂

    1. Ahoj Lenka, tak v tomto prípade sa dá povedať, že zmenšenie – spevnenie. Ak ťa trápi istá nadváha a centimetre navyše na zadku, tak len jedna rada. Cvič a stráž si stravu. Cvičením sa zadok spevní, redukcia tuku je už o schudnutí. Tieto cviky sú ale na zadok v pohode.

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.