14-dňová výzva pre guľatý zadok

30-dňové výzvy patria na našom blogu medzi najčítanejšie články vôbec Výzva na brucho má dokonca 136 komentárov čo je na náš blog úplne, že bomba… Rozhodol som sa tak publikovať ďalšiu. Tentokrát to bude opäť niečo pre dámy, ktoré chcú získať pekný guľatý zadok. Ideálnym cvikom na zadok sú drepy. Dnes ich doplníme o výpady a angličáky. Ako tieto cviky robiť nájdete v diskusii nižšie.

[vc_row][vc_column width=“1/1″][dt_gap height=“40″][vc_text_separator title=“Reklama“ title_align=“separator_align_center“ color=“grey“][dt_gap height=“10″][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][dt_gap height=“15″][dt_gap height=“40″][/vc_column][/vc_row]
Výzva na zadok

Cviky na zadok na 14 dní

  1. 20 drepov, 5 výpadov, 10 angličákov
  2. 25 drepov, 10 výpadov, 15 angličákov
  3. 30 drepov, 15 výpadov, 20 angličákov
  4. oddych
  5. 35 drepov, 20 výpadov,25 angličákov
  6. 40 drepov, 25 výpadov, 30 angličákov
  7. 45 drepov, 30 výpadov, 35 angličákov
  8. oddych
  9. 50 drepov, 35 výpadov, 40 angličákov
  10. 55 drepov, 40 výpadov, 45 angličákov
  11. 60 drepov, 45 výpadov, 50 angličákov
  12. oddych
  13. 65 drepov, 50 výpadov, 55 angličákov
  14. 70 drepov, 55 výpadov, 60 angličákov

Idete do toho? Dajte vedieť v komentároch 😉

[dt_button size=“big“ style=“default“ animation=“none“ color_mode=“default“ icon=““ icon_align=“left“ color=““ link=“https://www.skfitkari.sk/blog/category/trening“ target_blank=“false“]Prečítaj si aj ostatné články o tréningu[/dt_button]

57 komentárov k “14-dňová výzva pre guľatý zadok”

  1. Ahojte mám 15 rokov a velmi sa mi pači keď ma žena veľký a gulatý zadok. No ja aj napriek tomu že drepujem a cvičím ho nemám väčší. Neviem čo mám robiť. Takže skúsim tú 14-dňovú výzvu a uvidím čo sa stane.

  2. Úprimne nestačí 14 dni 🙂 je to uplna sprostosť na spevnenie a zvacsenie sedacích svalov tzv. Brazílsky zadok potrebujete aspoň rok 4 x do týždňa cvičiť … a to nie len drepy lebo drepy sú určené na stehná 🙂 hlavne zanozovanie odnozovanie a mŕtvy ťah 🙂 po pól roku vidno az výsledok 🙂 hlavne nevzdávať ked si chcete dosiahnuť cieľ prajem veľa úspechov 🙂

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.